Snoezelen terápia
Új eszközökkel gazdagodott a Snoezelen terápiás szoba
Aktuális
- 30
JÚN 2018 - 31
MÁJ 2018Mini Speciális Olimpia az AISB-ben a Budapest XVIII. Kerületi SOFI részvételével
Közös játék, sport és kézműves program, Mini Speciális Olimpia megrendezésére került sor az International School of Budapest szervezésében a SOFI tanulóinak részvételével - 26
ÁPR 2018Mezítlábas ösvény a SOFI-ban
Az Életjel Alapítvány szervezésében mezítlábas (Kneipp) ösvény kialakítására került sor a SOFI-liget iskolaudvaron. A munkálatokat a Ford Alapítvány 70 munkatársa végezte - 25
ÁPR 2018Integrált sportnap a SOFI-ban
Nagysikerű integrált sportnapot tartottak a SOFI és az AISB diákjainak részvételével - 18
ÁPR 2018Szülőklub 2018
A Szülőklub áprilisi előadója volt Milanovich Dominika, a TASZ Egyenlőségprojekt munkatársa - 31
MÁR 2018Legjobb dolog a táborozás
Az Életjel Alapítvány nyaranta három alkalommal szervez táborozást a szervezet tulajdonában lévő táborhelyen, Kiskunmajsa Tajó tanyán. A diákok számos élménnyel gazdagodva térnek vissza a nyaralásról - 28
MÁR 2018Környezetvédelmi játszóház
Az Életjel Alapítvány 20. alkalommal szervezett környezetvédelmi játszóházat a Budapest XVIII. Kerületi SOFI diákjainak - 15
OKT 2017Mezítlábas sétány
Mezítlábas sétány kialakítását tervezzük - 6
OKT 2017Auchan önkéntesek
A Soroksári Auchanból érkezett önkéntesek szépítették iskolánkat - 20
JÚN 2017BMM képességfejlesztő módszer
Akkreditált képzésen vettek részt a SOFI pedagógusai az Életjel Alapítvány támogatásával
Érdekes programokkal, tanulságos találkozókkal és előadásokkal Önt is várja szülőklubunk.
Mezítlábas sétány
Mezítlábas sétány kialakítását tervezzük
Az Életjel Alapítvány mezítlábas sétány (Kneipp-ösvény) kialakítását tervezi a Budapest XVIII.Kerületi SOFI Sofi-liget iskolaépület játszóudvarán. A fektetett fa oszlopokkal szegélyezett mezítlábas ösvényen, eltérő anyagú felületek váltakozásával biztosítható a különböző tapasztalatok átélése 15 féle járófelületen (kavicsos, köves felületek mellett fenyőkéreg, fakorong burkolat, tőzeg, fenyőtoboz, meggymag, tégla stb.) Mindez az intézményben tanuló, tanulásban és értelmileg akadályozott, autista gyermekek számára nagy élményt, egyben fejlesztési lehetőséget biztosít.
A járófelületek feltöltéséhez természetes anyagokat gyűjtünk - fenyőtoboz, makk, kukorica csutka stb.
Iskolánk diákjainak lelkes közreműködésével már több zsáknyi vadgesztenye is begyűjtésre került. Köszönet a harmadik és a hetedik osztályos diákoknak a szorgalmas munkáért.
Szeretettel várjuk olvasóink szíves támogatását, akik az említett termések begyűjtéséhez segítséget tudnak nyújtani.